Dit forum maakt gebruik van cookies
Dit forum maakt gebruik van cookies om uw login informatie als je geregistreerd bent, en uw laatste bezoek te bewaren als je er niet bent.
Cookies zijn kleine tekstbestanden die zijn opgeslagen op uw computer; het door dit forum ingesteld cookie kan alleen worden gebruikt op deze website en vormen geen gevaar voor de veiligheid.
Cookies op dit forum volgen ook de specifieke onderwerpen die u hebt gelezen en als je ze voor het laatst hebt gelezen.
Gelieve te bevestigen of je deze cookies accepteert of weigert dan wordt dit ingesteld.

Een cookie wordt opgeslagen in uw browser, ongeacht uw keuze om te voorkomen dat u wordt deze vraag opnieuw gevraagd.
U kunt uw cookie-instellingen op elk gewenst moment via de link onderaan elke pagina te wijzigen.

Peiling: Welke dag komt jou heb beste uit?
Deze peiling is gesloten.
Zaterdag
25.00%
2 25.00%
Zondag
50.00%
4 50.00%
Geen voorkeur
25.00%
2 25.00%
Doe maar op 4 juni 2017
0%
0 0%
Totaal aantal stemmen: 8 100%
* U hebt op deze optie gestemd. [Resultaten weergeven]

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
forum dag
(14-03-2017, 04:25 PM)ruud schreef: Koen.

Ik heb al  gereageerd.
En je hebt een leuke eigen site.  

Ruud.

Thanks, ik moet weer wat dingen updaten, een site is een werkje van lange adem, hé, maar komt nog wel.

En reageren moet ik zelf ook nog, morgen es zien welke data ik nog heb ;-)
Alles wat ik zeg is in eigennaam, eigen visie en kan geenszins gekoppeld worden aan de visie van een groep.
Bepaalde zaken zijn dus misschien niet juist, maar dat is mijn visie.

Met vriendelijke groeten,

Koen Meulemans

Antwoord Naar Boven
Het is weer sale bij Trendhopper!
Het mag dan voor de meesten van jullie in de buurt zijn, dat is het voor mij niet. Een uurtje rijden vind ik nog tot daar aan toe, maar dan ben ik nog maar net Utrecht voorbij.....dus ik pas.
Een coffee doen kan altijd... (ook pb's zijn welkom)
Antwoord Naar Boven
(14-03-2017, 03:50 PM)Koen Meulemans schreef: Oplossing :

https://doodle.com/poll/m492n4gwkwanmbnw

Helaas, heb geprobeerd een poll aan te maken voor zondag 5 juni maar kreeg het niet voor elkaar.
Dus dan maar zo. Wat vinden jullie van zondag 5 juni? (misschien kan Johnny er een poll van maken?)
I didn't choose to be naked. I am forced to wear clothes.
Antwoord Naar Boven
Heb een poll toegevoegd.
Iedereen kan 1 van de 4 opties aangeven.
Of je nu Bloot bent of Gekleed, het roept altijd vragen op.
Antwoord Naar Boven
ik zag de poll, maar 5 juni valt toch op maandag? Dat lijkt me de minst gunstige optie.... ik geef mijn stem op zondag, zonder nog te weten of ik daar naar toe ga. Maar dat is de enige dag dat ik zeker niet hoef te werken.
Antwoord Naar Boven
(15-03-2017, 11:39 PM)paul dagrecreatie schreef: ik zag de poll, maar 5 juni valt toch op maandag? Dat lijkt me de minst gunstige optie.... ik geef mijn stem op zondag, zonder nog te weten of ik daar naar toe ga. Maar dat is de enige dag dat ik zeker niet hoef te werken.

Is op de 4e gezet paul.
Dank je, heb het aangepast ( foutje van Frivooltje ).
Of je nu Bloot bent of Gekleed, het roept altijd vragen op.
Antwoord Naar Boven
(16-03-2017, 12:03 AM)johnnyvang schreef:
(15-03-2017, 11:39 PM)paul dagrecreatie schreef: ik zag de poll, maar 5 juni valt toch op maandag? Dat lijkt me de minst gunstige optie.... ik geef mijn stem op zondag, zonder nog te weten of ik daar naar toe ga. Maar dat is de enige dag dat ik zeker niet hoef te werken.

Is op de 4e gezet paul.
Dank je, heb het aangepast ( foutje van Frivooltje ).

3,4 & 5 juni is het verlengt Pinksterweekend : traditioneel een feestweekend op het terrein van de vereniging waar we lid zijn ( Athena Ossendrecht NL) : PinkerBBQ, Pinksterbal, ....
en aangezien we er vrijwilliger zijn, zullen wij er waarschijnlijk wel de bar doen of de keuken of ....
'k zou zeggen : allen daarheen  Tongue Tongue Tongue
Alles wat ik zeg is in eigennaam, eigen visie en kan geenszins gekoppeld worden aan de visie van een groep.

Koen Meulemans

Antwoord Naar Boven
Voor ons best een zaterdag, heb m'n doodle ingevuld, kan natuurlijk geen weeeeeeken wachten en m'n agenda blijvend blokkeren. Een zondag is een pak moeilijker voor ons, aangezien we om de twee weken de zondag een zwembad openhouden om naturistisch te zwemmen en de andere zondagen ook wel es op de familie moeten denken.
Er zijn al wat zaterdagen gevuld met een naaktactiviteit en er komen er ongetwijfeld nog bij.
Anders komen we allemaal samen op 25 maart in de Rozebroeken, hé  Cool Cool Cool

Koen Meulemans

Antwoord Naar Boven
(16-03-2017, 07:55 AM)Koen Meulemans schreef: Anders komen we allemaal samen op 25 maart in de Rozebroeken, hé  Cool Cool Cool
Dat zeer zeker.

Vond 4 juni wel een leuke datum maar geen rekening gehouden met een open dag ofzo.
Andere datumvoorstellen mogen ook hoor.
I didn't choose to be naked. I am forced to wear clothes.
Antwoord Naar Boven
gewoon een weekje later proberen? maar ik neem aan dat men ook het weer in de gaten houdt.
en helaas koen, voor mij is ossendrecht te ver.
Antwoord Naar Boven
(16-03-2017, 10:46 PM)Frivooltje schreef:
(16-03-2017, 07:55 AM)Koen Meulemans schreef: Anders komen we allemaal samen op 25 maart in de Rozebroeken, hé  Cool Cool Cool
Dat zeer zeker.

Vond 4 juni wel een leuke datum maar geen rekening gehouden met een open dag ofzo.
Andere datumvoorstellen mogen ook hoor.

opendag is 11 juni

Koen Meulemans

Antwoord Naar Boven
(04-03-2017, 02:46 PM)ruud schreef: Leden.

Misschien is het wel leuk om eens een forum dag te organiseren.
Op een terrein , strandje of sauna.
Ideeen genoeg zijn er voor standers lijkt me wel eens leuk.
Hoor graag de reacties wel of niet.

ruud.

Goed plan Ruud

Antwoord Naar Boven

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)

This forum uses Lukasz Tkacz MyBB addons.