Dit forum maakt gebruik van cookies
Dit forum maakt gebruik van cookies om uw login informatie als je geregistreerd bent, en uw laatste bezoek te bewaren als je er niet bent.
Cookies zijn kleine tekstbestanden die zijn opgeslagen op uw computer; het door dit forum ingesteld cookie kan alleen worden gebruikt op deze website en vormen geen gevaar voor de veiligheid.
Cookies op dit forum volgen ook de specifieke onderwerpen die u hebt gelezen en als je ze voor het laatst hebt gelezen.
Gelieve te bevestigen of je deze cookies accepteert of weigert dan wordt dit ingesteld.

Een cookie wordt opgeslagen in uw browser, ongeacht uw keuze om te voorkomen dat u wordt deze vraag opnieuw gevraagd.
U kunt uw cookie-instellingen op elk gewenst moment via de link onderaan elke pagina te wijzigen.

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Internationale dag van het naturisme (B) - Opendeur op 2/07/2017
Noteer alvast zondag 2/07/2017 in de agenda. Dan is het de 'Internationale dag van het Naturisme' (B). Een gelegenheid voor de Belgische naturistenverenigingen om het naturisme te promoten. Hiertoe zetten ze de poorten van de verenigingsterreinen open om belangstellenden de mogelijkheid te geven kennis te komen maken met het naturisme.

Informatie over de deelnemende verenigingen van zodra beschikbaar hier op de site, en op de FBN-website.
Antwoord Naar Boven
Alle tot nu toe bekende terreinen en verenigingen staan hier vermeld: http://naturisme-nudisme.info/showthread.php?tid=1298
Of je nu Bloot bent of Gekleed, het roept altijd vragen op.
Antwoord Naar Boven
(04-03-2017, 12:47 AM)johnnyvang schreef: Alle tot nu toe bekende terreinen en verenigingen staan hier vermeld: http://naturisme-nudisme.info/showthread.php?tid=1298

Wordt het dit jaar een opendag in twee keer ? Een dubbele opendag ? Of een opsplitsing ?

Bepaalde verenigingen organiseren de opendag op 11 juni 2017, omdat er al veel gezinnen op reis zijn op 2 juli.
Alles wat ik zeg is in eigennaam, eigen visie en kan geenszins gekoppeld worden aan de visie van een groep.
Bepaalde zaken zijn dus misschien niet juist, maar dat is mijn visie.

Met vriendelijke groeten,

Koen Meulemans

Antwoord Naar Boven
@Koen - De datum van 2/07 staat wel in de FBN-nieuwsbrief.
Naar mijn aanvoelen wordt er op dit ogenblik nogal onduidelijk en verwarrend gecommuniceerd. Ook mede omdat de NFN-opendeurdagen in Nederland in juni doorgaan. En ook bij INF is het alles behalve duidelijk (maar dat kan met de bestuurlijke malaise aldaar te maken hebben).

Een suggestie zou kunnen zijn om dit communicatief op te vangen (zowel NFN als BFN) als de promomaand (juni) voor het naturisme, de maand waarin naturistenverenigingen hun deuren open zetten, en dit voorafgaand en als aanloop naar de Internationale Dag van het Naturisme op 02/07.

En je kan er ook de andere activiteiten (zwemmen, petanque,...) in de kijker plaatsen.

(Hallo, luisterpanel...) Wink
Antwoord Naar Boven
(04-03-2017, 09:15 AM)bartel schreef: @Koen - De datum van 2/07 staat wel in de FBN-nieuwsbrief.
Naar mijn aanvoelen wordt er op dit ogenblik nogal onduidelijk en verwarrend gecommuniceerd. Ook mede omdat de NFN-opendeurdagen in Nederland in juni doorgaan. En ook bij INF is het alles behalve duidelijk (maar dat kan met de bestuurlijke malaise aldaar te maken hebben).

Een suggestie zou kunnen zijn om dit communicatief op te vangen (zowel NFN als BFN) als de promomaand (juni) voor het naturisme, de maand waarin naturistenverenigingen hun deuren open zetten, en dit voorafgaand en als aanloop naar de Internationale Dag van het Naturisme op 02/07.

En je kan er ook de andere activiteiten (zwemmen, petanque,...) in de kijker plaatsen.

(Hallo, luisterpanel...) Wink

De opendag is een organisatie van het INF, dus wereldwijd. Op de laatste Eunat-meeting is er gezegd dat de komende jaren de opendag zal doorgaan op de eerste zondag van juli. Dit heeft dus niet veel met NFN of FBN te maken.
Verschillende mensen van de grootste verenigingen in onze contreien zien dit niet zo positief, omdat er dan al veel mensen in verlof zijn en er minder mensen bereikt worden. 
Daarom zal 11 juni een zware promo krijgen. Wat niet wilt zeggen dat 2 juli ook niet mag doorgaan.
Maar ik begrijp dat dit verwarrend kan zijn.
Alles wat ik zeg is in eigennaam, eigen visie en kan geenszins gekoppeld worden aan de visie van een groep.

Koen Meulemans

Antwoord Naar Boven
Ik weet alleen van hier dat er bepaalde verenigingen zelf een andere open dag hebben.
Vandaar de splitsing in het open dag topic.
Maar je kunt altijd jou vereniging melding in het topic met tijd en datum erbij.
Er zal altijd wel iemand zijn op die dag wie gaat.
Antwoord Naar Boven
(04-03-2017, 12:00 PM)johnnyvang schreef: Ik weet alleen van hier dat er bepaalde verenigingen zelf een andere open dag hebben.
Vandaar de splitsing in het open dag topic.
Maar je kunt altijd jou vereniging melding in het topic met tijd en datum erbij.
Er zal altijd wel iemand zijn op die dag wie gaat.

Geen idee welke verenigingen op welke dag opendag zullen houden, weet alleen dat Athena het in juni zal houden op hun terreinen.

Koen Meulemans

Antwoord Naar Boven
Ik ook niet Koen.
Er zijn er genoeg zowel hier als bij jullie, maar info erover vinden kun je niet ( of bijna niet ).
De info die ik opgegeven heb in dat topic komt van hun zelf af en was gedeeld op twitter.
Bij de NFN is er nog niets over te lezen, laat staan in hun kalender.
Antwoord Naar Boven
(04-03-2017, 12:45 PM)johnnyvang schreef: Ik ook niet Koen.
Er zijn er genoeg zowel hier als bij jullie, maar info erover vinden kun je niet ( of bijna niet ).
De info die ik opgegeven heb in dat topic komt van hun zelf af en was gedeeld op twitter.
Bij de NFN is er nog niets over te lezen, laat staan in hun kalender.

De kogel is door de kerk : Belgie volgt ook 11 juni !

Koen Meulemans

Antwoord Naar Boven

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)

This forum uses Lukasz Tkacz MyBB addons.