Dit forum maakt gebruik van cookies
Dit forum maakt gebruik van cookies om uw login informatie als je geregistreerd bent, en uw laatste bezoek te bewaren als je er niet bent.
Cookies zijn kleine tekstbestanden die zijn opgeslagen op uw computer; het door dit forum ingesteld cookie kan alleen worden gebruikt op deze website en vormen geen gevaar voor de veiligheid.
Cookies op dit forum volgen ook de specifieke onderwerpen die u hebt gelezen en als je ze voor het laatst hebt gelezen.
Gelieve te bevestigen of je deze cookies accepteert of weigert dan wordt dit ingesteld.

Een cookie wordt opgeslagen in uw browser, ongeacht uw keuze om te voorkomen dat u wordt deze vraag opnieuw gevraagd.
U kunt uw cookie-instellingen op elk gewenst moment via de link onderaan elke pagina te wijzigen.

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Samen genieten (in beeld)
[Afbeelding: images?q=tbn:ANd9GcRo8ykcNjubsOSIBu0adRK...BiZJAa91sJ]
'Naturism is the enjoyment of getting as naked as possible, wherever and whenever appropriate, alone or with others, just for its own sake.'
Antwoord Naar Boven
(02-04-2017, 03:07 PM)ikbendanielle schreef:
(02-04-2017, 02:53 PM)DV1962 schreef: [Afbeelding: tumblr_ofo557EMZe1uk7qolo1_500.jpg]

Ergens in de provincie zeeland (ik weet niet meer waar) zie je de boten ook zo langs varen alleen dat is geen naaktstrand dacht ik
Zal Domburg of Oost Kapelle zijn, daar zijn naaktstranden en ligt de aanvaar route naar Vlissingen/Antwerpen. Zijn de schepen wel wat verder uit de kust trouwens, vanaf Westkapelle/Zoutelande varen ze zo dicht onder de kust.

Of misschien aan de andere kant, in Zeeuws Vlaanderen, ook. Zou dan bij Breskens/Cadzand moeten zijn, maar daar ben ik niet zo bekend...
Antwoord Naar Boven
Dat is het nadeel van zwemmen langs de kust wouter1974.
Ben al op zoveel plekken geweest met naaktstrand, dat ik niet meer weet welk nederlands strand het was.
Of je nu Bloot bent of Gekleed, het roept altijd vragen op.
Antwoord Naar Boven
Ik nog niet, maar ga daar zeker verandering in brengen!
Antwoord Naar Boven
Een nieuwe! Droomdroomdroom... Big Grin Big Grin
[Afbeelding: 15924136427_6dea5cb84a.jpg]
'Naturism is the enjoyment of getting as naked as possible, wherever and whenever appropriate, alone or with others, just for its own sake.'
Antwoord Naar Boven
(17-05-2017, 05:18 PM)DV1962 schreef: Een nieuwe! Droomdroomdroom... Big Grin Big Grin

Dit ziet er uit alsof het bij Domaine de la Sablière is.... zijn wij ook geweest in 2012, het was daar erg leuk, veel activiteiten en een fijn zwembad. Ook het zwemmen in de Cèze was prima. Gezellig naturistendorp.
Antwoord Naar Boven
[Afbeelding: 242736608ea30ffe48b808697df31469.jpg] er gaat niks boven een Nederlands strand

Antwoord Naar Boven

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)

This forum uses Lukasz Tkacz MyBB addons.