Dit forum maakt gebruik van cookies
Dit forum maakt gebruik van cookies om uw login informatie als je geregistreerd bent, en uw laatste bezoek te bewaren als je er niet bent.
Cookies zijn kleine tekstbestanden die zijn opgeslagen op uw computer; het door dit forum ingesteld cookie kan alleen worden gebruikt op deze website en vormen geen gevaar voor de veiligheid.
Cookies op dit forum volgen ook de specifieke onderwerpen die u hebt gelezen en als je ze voor het laatst hebt gelezen.
Gelieve te bevestigen of je deze cookies accepteert of weigert dan wordt dit ingesteld.

Een cookie wordt opgeslagen in uw browser, ongeacht uw keuze om te voorkomen dat u wordt deze vraag opnieuw gevraagd.
U kunt uw cookie-instellingen op elk gewenst moment via de link onderaan elke pagina te wijzigen.

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Samen genieten (in beeld)
(21-03-2017, 05:28 PM)LeonhardR schreef: Ik heb al een paar uurtjes bij mezelf in de tuin er op zitten, nog wel alleen helaas, leuker is het met wat gezelschap, wie weet binnenkort als het nog warmer wordt....

Als je tuin aan de goede kant ligt, dan heb je geluk.
Die van mij zou een kwart slag naar links gedraaid moeten worden, om goed te genieten nu.
De wind blaast zo tegen de achterdeur aan, dus echt lekker zitten doe je nu niet.
Althans niet als je niets aan hebt.
Of je nu Bloot bent of Gekleed, het roept altijd vragen op.
Antwoord Naar Boven
ibood.nl
(17-03-2017, 07:59 PM)peter schreef:
(16-03-2017, 04:24 PM)ikbendanielle schreef: [Afbeelding: name5.jpg]

leuke foto,heb ze vaker gezien met elkaar

Ik vond hem ook leuk
Antwoord Naar Boven
(21-03-2017, 09:12 PM)ikbendanielle schreef:
(17-03-2017, 07:59 PM)peter schreef: leuke foto,heb ze vaker gezien met elkaar

Ik vond hem ook leuk

Ja, wij eigenlijk ook wel. Omdat ze zich helemaal niks aantrekken van de dictatoriale schoonheidsidealen en de hypocrisie van de eeuwige jeugd. Negeren die handel en lekker bloot omdat ze daar zin in hebben!
'Naturism is the enjoyment of getting as naked as possible, wherever and whenever appropriate, alone or with others, just for its own sake.'
Antwoord Naar Boven
(22-03-2017, 10:53 AM)DV1962 schreef:
(21-03-2017, 09:12 PM)ikbendanielle schreef:
(17-03-2017, 07:59 PM)peter schreef: leuke foto,heb ze vaker gezien met elkaar

Ik vond hem ook leuk

Ja, wij eigenlijk ook wel. Omdat ze zich helemaal niks aantrekken van de dictatoriale schoonheidsidealen en de hypocrisie van de eeuwige jeugd. Negeren die handel en lekker bloot omdat ze daar zin in hebben!

Ze hebben allemaal wel iets leuks hoor! Ik heb ze alleen niet vaker gezien met elkaar.
Antwoord Naar Boven
ibood.nl
[Afbeelding: bd3d869441f3d9f109d3e7d7e77bd9a5.jpg]
Een coffee doen kan altijd... (ook pb's zijn welkom)
Antwoord Naar Boven
Leuke foto´s!
Antwoord Naar Boven

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)

This forum uses Lukasz Tkacz MyBB addons.