Dit forum maakt gebruik van cookies
Dit forum maakt gebruik van cookies om uw login informatie als je geregistreerd bent, en uw laatste bezoek te bewaren als je er niet bent.
Cookies zijn kleine tekstbestanden die zijn opgeslagen op uw computer; het door dit forum ingesteld cookie kan alleen worden gebruikt op deze website en vormen geen gevaar voor de veiligheid.
Cookies op dit forum volgen ook de specifieke onderwerpen die u hebt gelezen en als je ze voor het laatst hebt gelezen.
Gelieve te bevestigen of je deze cookies accepteert of weigert dan wordt dit ingesteld.

Een cookie wordt opgeslagen in uw browser, ongeacht uw keuze om te voorkomen dat u wordt deze vraag opnieuw gevraagd.
U kunt uw cookie-instellingen op elk gewenst moment via de link onderaan elke pagina te wijzigen.

Zonnepanelencompany.nl
Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Christine (60) moest ontslag nemen na ontmaskering als naturist
In de documentaire The Great British Skinny Dip komen verschillende mensen aan het woord over hun hobby naturisme.
Zo ook de 60-jarige Christine Wright.
Doordat iemand erachter kwam dat ze naturist was, moest ze haar baan als schoolhoofd stopzetten.
[Afbeelding: Blurred_version.jpg?itok=j9YRLLeZ]
In de documentaire vertelt de Britste Christine dat ze haar hobby jarenlang geheim hield.
"Ik heb altijd mijn privéleven privé gehouden, omdat de meeste leraren dat doen", zegt Christine tegen Daily Mail.
"Want ze zouden het raar vinden als ze wisten dat ik mijn kleding uittrek.
Sommige mensen denken dat als je naturist bent, je ook een pedofiel bent."

'Om mij pijn te doen'
"Ik heb het er op mijn werk nooit over gehad, totdat een bemoeial het ging rondbazuinen", zegt Christine. "Die belde mijn werkgevers en vertelde dat ik naturist was, om mij pijn te doen."

Christine moest daardoor vervroegd met pensioen, maar is nu een trotse naturist.
Ze voert campagnes, werft mensen om met zijn allen te gaan naaktzwemmen en probeert de vooroordelen rondom haar hobby te verminderen.

Meer mensen moet meedoen
"Soms denk ik dat we in dezelfde positie zitten als de homogemeenschap twintig jaar geleden", zegt ze.
"We overtreden er geen wetten mee, maar sommige mensen vinden ons onfatsoenlijk.
En de minderheid die tegen ons ingaat lijkt meer gehoor te krijgen dan de mensen die ons tolereren."

Toen Christine vroeger aan het naaktzwemmen was, kwamen de mensen er gezellig bij.
Nu wordt meteen de politie gebeld en dat vindt ze zonde.
"Ik wil het juist delen, ik vind het leuk om te doen en ik wil dat meer mensen meedoen.
Het is het beste gevoel ooit om in de natuur naakt te zijn, zoals het hoort."

De documentaire The Great British Skinny Dip wordt 14-2 pas uitgezonden op Channel 4 in Groot-Brittanië.

Bron: RTL
Of je nu Bloot bent of Gekleed, het roept altijd vragen op.
Antwoord Naar Boven
'Hobby' !?!?!? Degene die de tekst geschreven heeft, had zich duidelijk goed voorbereid...NOT.
Antwoord Naar Boven
2017 of 1957? Zucht...
'Naturism is the enjoyment of getting as naked as possible, wherever and whenever appropriate, alone or with others, just for its own sake.'
Antwoord Naar Boven
Wat zielig...
I didn't choose to be naked. I am forced to wear clothes.
Antwoord Naar Boven
Pure discriminatie.

Antwoord Naar Boven
(04-03-2017, 06:03 PM)Paul1968 schreef: Pure discriminatie.
Helaas is dat nog volop aanwezig in o.a. Nederland.
Antwoord Naar Boven
België zou op dat vlak een achteruit gesteld land zijn, hoor ik vaak, maar ....

Ik werk voor een multinational ( 82000 werknemers in Europa in 15 landen, waarvan 3500 in Belgie ) en 'k ben er manager van Vlaanderen van één van de entiteiten, dus 'k loop wel wat in de kijker daardoor. Ik screen en werf toppers in hun vak aan en manage die dan ook, daarbij heb ik contact met de grootste industriële bedrijven van het land. 

Ik maak er geen geheim van dat ik naturist ben, 'k begin er wel niet zelf over, maar als het ter sprake komt, dan ga ik het onderwerp nooit uit de weg. Door m'n deelname aan een reportage op één van de grotere zenders in België, waar ik volledig naakt te zien was, komt dat wel eens ter sprake, want de trailer ( Facebook ) ging enkel over mij en is als een lopend vuurtje rondgegaan, zowel bij klanten, als binnen het bedrijf. Het is dan ook besproken geweest tot in de hoogste regionen bij ons in het bedrijf en ze kwamen tot de conclussie dat dit eigenlijk niks met m'n job te maken heeft, dat ik leef zoals ik wil leven !

Ik wordt er dus geregeld op aangesproken (zowel binnen, als buiten het bedrijf) en reageer steeds op een normale, zelfzekere manier. Het is dan ook normaal.
Voor sommige mensen is voetbal geen hobby, maar hun leven, hun alles en beheerst het al hun vrije tijd, zo ook voor mij en het naturisme.

Ze hebben me indertijd in huis gehaald, de job aangeboden voor mijn kunnen, m'n kennis, m'n netwerk enz. En wat of hoe ik (be)leef buiten m'n werk heeft er dan ook niks mee te maken.

Doe ik m'n werk minder goed omdat ik naturist ben ? 
Ik denk (weet zeker) dat dit er niet veel mee te maken heeft !
Alles wat ik zeg is in eigennaam, eigen visie en kan geenszins gekoppeld worden aan de visie van een groep.
Bepaalde zaken zijn dus misschien niet juist, maar dat is mijn visie.

Met vriendelijke groeten,

Koen Meulemans

Antwoord Naar Boven
Citaat:België zou op dat vlak een achteruit gesteld land zijn, hoor ik vaak, maar ....

Maar dit heeft dan weer niet met België te maken op zich Koen.
Had hier net zo kunnen zijn.
Het ligt hier aan het bedrijf en niet aan het land.
Bazen van de grootste bedrijven liggen zomers in hun blootje op het strand, maar vinden niet dan jij dat mag.
Of je nu Bloot bent of Gekleed, het roept altijd vragen op.
Antwoord Naar Boven
(05-03-2017, 10:18 AM)johnnyvang schreef:
Citaat:België zou op dat vlak een achteruit gesteld land zijn, hoor ik vaak, maar ....

Maar dit heeft dan weer niet met België te maken op zich Koen.
Had hier net zo kunnen zijn.
Het ligt hier aan het bedrijf en niet aan het land.
Bazen van de grootste bedrijven liggen zomers in hun blootje op het strand, maar vinden niet dan jij dat mag.

Da's nu net wat ik zeg : ik ben aangeworven voor m'n job te doen, niet om hoe ik er naast leef. Dusja, da's het tegenovergestelde van wat jij vind. En ik werk voor die "grootste bedrijven".
Alles wat ik zeg is in eigennaam, eigen visie en kan geenszins gekoppeld worden aan de visie van een groep.

Koen Meulemans

Antwoord Naar Boven
Helaas zijn er veel te veel bekrompen bazen/klanten.
Gelukkig heb jij daar geen last van.
Antwoord Naar Boven
(06-03-2017, 12:23 AM)Frivooltje schreef: Helaas zijn er veel te veel bekrompen bazen/klanten.
Gelukkig heb jij daar geen last van.

Denk dat het ook te maken heeft met hoe je ertgenoverstaat. Ik ben ermee opgegroeit, dusja, heb het nooit moeten uitleggen als iets wat ik ontdekt heb, kdenk dat daar ook verschil in zit.

Koen Meulemans

Antwoord Naar Boven
Zit iets in ja. Maar dan nog.
Als iemand Hitler of nazi's gaat naspelen o.i.d. in zijn/haar vrije tijd dan is het een ander verhaal.

Maar ja, voor sommige mensen zal naakt net zo erg zijn als Hitler bedenk ik mij net tijdens het typen van dit bericht.
Antwoord Naar Boven

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)

This forum uses Lukasz Tkacz MyBB addons.