Dit forum maakt gebruik van cookies
Dit forum maakt gebruik van cookies om uw login informatie als je geregistreerd bent, en uw laatste bezoek te bewaren als je er niet bent.
Cookies zijn kleine tekstbestanden die zijn opgeslagen op uw computer; het door dit forum ingesteld cookie kan alleen worden gebruikt op deze website en vormen geen gevaar voor de veiligheid.
Cookies op dit forum volgen ook de specifieke onderwerpen die u hebt gelezen en als je ze voor het laatst hebt gelezen.
Gelieve te bevestigen of je deze cookies accepteert of weigert dan wordt dit ingesteld.

Een cookie wordt opgeslagen in uw browser, ongeacht uw keuze om te voorkomen dat u wordt deze vraag opnieuw gevraagd.
U kunt uw cookie-instellingen op elk gewenst moment via de link onderaan elke pagina te wijzigen.

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Adam zkt. Eva - BN'ers editie
Gister de aflevering met Curt Fortin gezien.
Was een leuke uitzending, met 2 leuke dames.
Hoewel ik ze beide charmant, open, eerlijk en lachebekkies vond, was mijn eigen keus de gehele aflevering door voor Jomy geweest.
Tot ........................... het eind op de steiger.
Toen knapte ik af op haar tijgerpakkie, en zo zie je maar wat kleding kan doen.

A.S. donderdag is het de beurt aan Musicalster Chaira Borderslee.
Of je nu Bloot bent of Gekleed, het roept altijd vragen op.
Antwoord Naar Boven
Ik vond het ook een prachtige aflevering met flink wat diepgang, daar stond de vorige in schril contrast mee. Ik snap wat je bedoelt Johnny, maar zo zie je, dat je de persoon niet naar de kleding(keuze) moet beoordelen.
Antwoord Naar Boven
Klopt inderdaad.
En dat ik een tijgerprint niets vind is ook mijn persoonlijke keuze.
Want buiten dat, was het een prachtige vrouw om te zien en te horen.
Antwoord Naar Boven
Ik vond het een leuke aflevering gisteren, je zag duidelijk dat deze vrouw geen moeite had met het naakt zijn en echt een klik had met die eerste man
Antwoord Naar Boven
De aflevering op zichzelf was inderdaad leuk.
Ook omdat zowel eva als de 2e adam geen moeite hadden met het bloot zijn.
Vond die 1e adam een beetje sneaky, maar dat kan aan mij liggen.
Wat ik wel in zowel deze als de andere grappig vind en vond was het eind praatje.
Ze zeggen allemaal een sprong in het diepe te wagen door geheel bloot te gaan in het begin, maar ze op het eind toch zeggen het raar te vinden om weer gekleed te zijn.

Nieuw seizoen misschien iets voor de NFN.
Dit programma is mede mogelijk gemaakt door de NFN.
Trekt toch gemiddeld 500.000 kijkers, en wie weet hoeveel nieuwe leden er hierdoor bij komen.
Antwoord Naar Boven

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)

This forum uses Lukasz Tkacz MyBB addons.