Dit forum maakt gebruik van cookies
Dit forum maakt gebruik van cookies om uw login informatie als je geregistreerd bent, en uw laatste bezoek te bewaren als je er niet bent.
Cookies zijn kleine tekstbestanden die zijn opgeslagen op uw computer; het door dit forum ingesteld cookie kan alleen worden gebruikt op deze website en vormen geen gevaar voor de veiligheid.
Cookies op dit forum volgen ook de specifieke onderwerpen die u hebt gelezen en als je ze voor het laatst hebt gelezen.
Gelieve te bevestigen of je deze cookies accepteert of weigert dan wordt dit ingesteld.

Een cookie wordt opgeslagen in uw browser, ongeacht uw keuze om te voorkomen dat u wordt deze vraag opnieuw gevraagd.
U kunt uw cookie-instellingen op elk gewenst moment via de link onderaan elke pagina te wijzigen.

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Adam zkt. Eva - BN'ers editie
(19-05-2017, 02:14 PM)johnnyvang schreef:
(18-05-2017, 02:04 PM)DV1962 schreef: Wij kunnen het hier in België niet zien. Links zijn morgen welkom op het forum  Wink

Heb geen idee hoe het met de rechten zit tussen Nederland en België voor dit programma.
Maar als deze er niet zijn kun je de hele aflevering hier terug kijken: https://www.rtl.nl/video/9a32b6d2-9a82-3...77d96e507/
Je moet je wel even gratis aanmelden als je geen account hebt.

Via youtube kun je fragmenten terugkijken van ongeveer 3 minuten per keer.
Hier de kennismaking:

Tx!
'Naturism is the enjoyment of getting as naked as possible, wherever and whenever appropriate, alone or with others, just for its own sake.'
Antwoord Naar Boven
Azalp Whirlpoolvoordeel
heb net deel 2 met Inge de Bruijn gekeken. was leuk en de uitslag was wat ik ervan verwachte Wink ps gedowl
Antwoord Naar Boven
Kan die aflevering niet vinden.
Maar wel een klein gifje van haar uit de aflevering.

[Afbeelding: giphy.gif]

De trailer wel, maar die heb ik afgelopen donderdag al gezien nadat sterretje was geweest.
Of je nu Bloot bent of Gekleed, het roept altijd vragen op.
Antwoord Naar Boven
Wat een schoonheid

Antwoord Naar Boven
Azalp Whirlpoolvoordeel
Ze is iig lekker geschoren, maar ik had niet anders verwacht van een zwemster...
En ze is lekker bruin!
gr.
Antwoord Naar Boven
Alleen dit gifje gezien en op basis daarvan: ofwel is ze een beetje aarzelend en onzeker (normaal) ofwel is het zand loeiheet (nog normaler :-))
'Naturism is the enjoyment of getting as naked as possible, wherever and whenever appropriate, alone or with others, just for its own sake.'
Antwoord Naar Boven
(22-05-2017, 07:30 AM)binudist schreef: En ze is lekker bruin!

Dat viel me ook al op.
Bruin zonder lijntjes, wat ik niet verwacht had.
Antwoord Naar Boven
Azalp Whirlpoolvoordeel
(22-05-2017, 09:12 AM)DV1962 schreef: Alleen dit gifje gezien en op basis daarvan: ofwel is ze een beetje aarzelend en onzeker (normaal) ofwel is het zand loeiheet (nog normaler :-))

Ik weet niet wanneer dit gifje getrokken is, maar misschien net op het moment dat er een adam aan kwam.
Dan zou ze inderdaad wat onzeker kunnen overkomen nu.
Antwoord Naar Boven
(22-05-2017, 10:31 AM)johnnyvang schreef:
(22-05-2017, 09:12 AM)DV1962 schreef: Alleen dit gifje gezien en op basis daarvan: ofwel is ze een beetje aarzelend en onzeker (normaal) ofwel is het zand loeiheet (nog normaler :-))

Ik weet niet wanneer dit gifje getrokken is, maar misschien net op het moment dat er een adam aan kwam.
Dan zou ze inderdaad wat onzeker kunnen overkomen nu.

Voor een goed begrip: helemaal niks mis mee, hé, wat het ook is!!!
Antwoord Naar Boven
...(zie boven) maar blijkbaar denkt deze Vlaamse krant daar anders over - let op de foto. Hilarisch (triest)!

http://www.hln.be/hln/nl/956/Meer-Sport/...lekt.dhtml

Knap sneu voor de 80.000 aanklikkers (populairste topic, meer dan het dubbele dan nummer 2). Of ontgoochelend voor de niet-voyeurs en meer nog voor de hoopvol gestemde stokstaartjes, haha!
Antwoord Naar Boven
Azalp Whirlpoolvoordeel
Facebook save is die foto.
Want ze plaatsen soms ook hun pagina op facebook.
Wel jammer dat ze lager niet de juiste foto tonen.
En die reacties zijn echt triest.
Ze valt op vrouwen, loopt raar met 2 zwarte balken enz enz.
Antwoord Naar Boven
Je hebt altijd en overal mensen die je wel even vertellen hoe je hoort te leven en je daarbij in hun waarde laten zit er dan niet bij... weerspiegeling van je eigen persoonlijkheid. Inge is altijd Inge en dat is prima, want wat je ziet (en hoort), dat krijg je. Hoewel ze een goed figuur heeft, is voor mij intelligentie nog meer een graadmeter of een vrouw aantrekkelijk is, dan het uiterlijk....en misschien is Inge wel gewoon een vlindertje Wink
Een coffee doen kan altijd... (ook pb's zijn welkom)
Antwoord Naar Boven
Ik heb dit altijd een bijzonder leuk programma gevonden en met alle respect voor de deelnemers je moet het toch maar durven om jezelf bloot te geven en daarbij bedoel ik niet alleen maar het uiterlijk.
Het bloot heeft niets met naturisme / nudisme te maken het is een programma waarbij de kandidaten elkaar naakt ontmoeten en dat lang niet zo gewoon vinden, maar eenmaal weer gekleed het vaak toch voor zichzelf met kleding aan onwennig zijn, in dat licht gezien is het programma een promotie voor het nudisme.
Naar mijn mening is het een programma dat bijdraagt aan acceptatie van het bloot zijn en is het leuk om naar te kijken wat iemands mening hier over ook is.
Wat je ook doet het is toch nooit goed dus doe het dan maar gewoon bloot.
Antwoord Naar Boven
Azalp Whirlpoolvoordeel
Er is ook niks mis mee, en het is inderdaad een leuk programma.
Ik kijk ook voor het programma en niet voor de naakte lijven ( zijn andere zenders voor ).
Je moet het inderdaad maar durven, want al zit je alleen op het eiland, er kijken toch een paar duizend mensen via de tv naar je.
Maar dit zal met bijna iedereen wel zo zijn.
Draagt het bij aan de acceptatie van het bloot?
Het zou kunnen dat weet ik niet.
Het maakt het wel bespreekbaar, en zeker onder de niet naturisten.
Zelfs die stille collega op het werk praat erover bij de koffiemachine Smile
Antwoord Naar Boven
Citaat:Inge de Bruijn over Adam zkt Eva: Liefst zwom ik gelijk naar huis
Inge de Bruijn vond het best spannend, maar de zwemkampioene voelde zich al vrij snel op haar gemak op het tropische eiland waar ze naakt op zoek ging naar een date voor het RTL-programma Adam zkt. Eva VIPS.
De opnameperiode had wat de oud-zwemster betreft zelfs nog wel langer mogen duren.

,,De spanning ebt snel weg.
Je went snel aan het idee dat je naakt bent", vertelt de Bruijn.
Bovendien is ze als zwemster wel gewend om met weinig kleren op televisie te verschijnen.
,,In badkleding ben je ook bijna bloot, al was dit wel een stapje verder."

Toen de kleren eenmaal uit moesten, gierden echter wel de zenuwen door haar lijf.
Dat was volgens de Bruijn een van de twee engste momenten.
,,Op dat moment dacht ik wel even: 'waar ben ik aan begonnen?'
Ik wilde het liefst rechtstreeks naar huis zwemmen."

Verschuilen
Ook het moment dat ze open en bloot op haar 'Adams' stond te wachten was niet makkelijk.
Met de mannen kon ze het gelukkig goed vinden.
,,Je kan je niet verschuilen en er is ook geen afleiding.
Het gaat puur om het karakter.
Ik heb echt mooie gesprekken gehad.
Het was eigenlijk jammer dat het maar drie dagen duurde."

Bang voor negatieve reacties is de 43-jarige Olympisch kampioene niet.
,,Reacties ga je sowieso krijgen.
Dat was ook al zo toen ik programma's als Peking Express en Let's Dance deed", zegt ze nuchter.
,,Ik dacht toen ik werd gevraagd: waarom ook niet?
Ik was benieuwd naar hoe ik zou reageren en ik sta open voor een nieuwe liefde.
Bovendien is er niets plats of ordinairs aan."

Stoer
Hoewel naakt volgens haar wel afschrikt, kreeg ze tot dusver al een buslading aan mooie berichten binnen.
,,Hele mooie", zegt de Bruijn.
,,Mensen vinden het stoer en zeggen dat ik lef heb."

Adam zkt. Eva VIPS met Inge de Bruijn is vanavond om 20.30 uur te zien op RTL 5.
Bron: Ad.nl
Antwoord Naar Boven

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)

This forum uses Lukasz Tkacz MyBB addons.