Dit forum maakt gebruik van cookies
Dit forum maakt gebruik van cookies om uw login informatie als je geregistreerd bent, en uw laatste bezoek te bewaren als je er niet bent.
Cookies zijn kleine tekstbestanden die zijn opgeslagen op uw computer; het door dit forum ingesteld cookie kan alleen worden gebruikt op deze website en vormen geen gevaar voor de veiligheid.
Cookies op dit forum volgen ook de specifieke onderwerpen die u hebt gelezen en als je ze voor het laatst hebt gelezen.
Gelieve te bevestigen of je deze cookies accepteert of weigert dan wordt dit ingesteld.

Een cookie wordt opgeslagen in uw browser, ongeacht uw keuze om te voorkomen dat u wordt deze vraag opnieuw gevraagd.
U kunt uw cookie-instellingen op elk gewenst moment via de link onderaan elke pagina te wijzigen.

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Mijn eerste keer....
Mijn eerste keer was drie jaar geleden in Kroatië. Daar ook naakt gezwommen, vond ut ook wel mega lekker. Ik was met vrienden.
Voelde veel lekkerder dan met een kleffe zwembroek. Liep daarvoor ook wel thuis naakt en daarna steeds vaker in mn eigen tuin, waar het kan.
Vorig jaar voor ut eerst naar un naaktstrand. Wel even mega zenuwachtig, omdat er ook anderen waren, pfoewww.
Spanning was wel te zien, maar wat later wende ik er aan.
Maar daarna ut water in gegaan en toen ook met een vriend en later met een andere vriend er bij.
Nu vind ik het heel leuk allemaal en verlang alweer naar de eerste warme dag.
Antwoord Naar Boven
Leuk om te lezen, zo zie je dat het bij iedereen weer verschillend is, de weg naar bloot. Fijn voor je dat je nog jong bent, dan kun je er extra lang van genieten. Big Grin
Een coffee doen kan altijd... (ook pb's zijn welkom)
Antwoord Naar Boven
Heel fijn ook dat je je eerste keer met ons deelt. Zou iederéén moeten doen, want op een forum zitten is meer dan alleen maar (mee)lezen. Toch?
Antwoord Naar Boven
Fijn om te horen dat het ook wel 'klikt' zo naakt tussen jongeren onderling.

Wat is nu eigenlijk de meest pure ervaring van het naakt recreëren?
Antwoord Naar Boven

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)

This forum uses Lukasz Tkacz MyBB addons.