Dit forum maakt gebruik van cookies
Dit forum maakt gebruik van cookies om uw login informatie als je geregistreerd bent, en uw laatste bezoek te bewaren als je er niet bent.
Cookies zijn kleine tekstbestanden die zijn opgeslagen op uw computer; het door dit forum ingesteld cookie kan alleen worden gebruikt op deze website en vormen geen gevaar voor de veiligheid.
Cookies op dit forum volgen ook de specifieke onderwerpen die u hebt gelezen en als je ze voor het laatst hebt gelezen.
Gelieve te bevestigen of je deze cookies accepteert of weigert dan wordt dit ingesteld.

Een cookie wordt opgeslagen in uw browser, ongeacht uw keuze om te voorkomen dat u wordt deze vraag opnieuw gevraagd.
U kunt uw cookie-instellingen op elk gewenst moment via de link onderaan elke pagina te wijzigen.

Waardering:
  • 1 stemmen - gemiddelde waardering is 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
FBN Flyer verenigingen ( ook zonder terrein )
En de nieuwe FBN-flyer met alle verenigingen ( ook zonder terrein )  is ondertussen ook te downloaden.
Alle info ivm de zwemuurtjes is er in te vinden : 

http://www.naturisme.be/gallery/FBN/Flyer-NL-2017.pdf
Alles wat ik zeg is in eigennaam, eigen visie en kan geenszins gekoppeld worden aan de visie van een groep.
Bepaalde zaken zijn dus misschien niet juist, maar dat is mijn visie.

Met vriendelijke groeten,

Koen Meulemans

Antwoord Naar Boven
FBN zit niet stil blijkbaar.

Topy.
Bartel.
Naaktrecreatie Vlaanderen.
Antwoord Naar Boven
De FBN blijft niet stil zitten.
Mooi om te zien, en ook voor hun leden.
Of je nu Bloot bent of Gekleed, het roept altijd vragen op.
Antwoord Naar Boven
Ziet er zeer goed en inderdaad heel uitnodigend uit, complimenten!
Antwoord Naar Boven
(13-02-2017, 08:20 PM)DV1962 schreef: Ziet er zeer goed en inderdaad heel uitnodigend uit, complimenten!

Bedankt !
Alles wat ik zeg is in eigennaam, eigen visie en kan geenszins gekoppeld worden aan de visie van een groep.

Koen Meulemans

Antwoord Naar Boven
(12-02-2017, 10:19 PM)Koen Meulemans schreef: En de nieuwe FBN-flyer met alle verenigingen ( ook zonder terrein )  is ondertussen ook te downloaden.

Dankjewel Koen, fijne weetjes Smile komt dit ook op de website van FBN?

Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Antwoord Naar Boven
(17-02-2017, 01:56 PM)koenvandenbossche schreef:
(12-02-2017, 10:19 PM)Koen Meulemans schreef: En de nieuwe FBN-flyer met alle verenigingen ( ook zonder terrein )  is ondertussen ook te downloaden.

Dankjewel Koen, fijne weetjes Smile komt dit ook op de website van FBN?

Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Ja, die staan er ondertussen al op, hoor : via tabblad "pers" kan je de folder en flyer vinden.
De info ivm zwemmen vond je sowieso al terug via zwemmen, maar nu ook in een handige folder ( terreinen ) en flyer ( verenigingen en zwemmen, ook zonder terrein ).

Koen Meulemans

Antwoord Naar Boven

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)

This forum uses Lukasz Tkacz MyBB addons.