Dit forum maakt gebruik van cookies
Dit forum maakt gebruik van cookies om uw login informatie als je geregistreerd bent, en uw laatste bezoek te bewaren als je er niet bent.
Cookies zijn kleine tekstbestanden die zijn opgeslagen op uw computer; het door dit forum ingesteld cookie kan alleen worden gebruikt op deze website en vormen geen gevaar voor de veiligheid.
Cookies op dit forum volgen ook de specifieke onderwerpen die u hebt gelezen en als je ze voor het laatst hebt gelezen.
Gelieve te bevestigen of je deze cookies accepteert of weigert dan wordt dit ingesteld.

Een cookie wordt opgeslagen in uw browser, ongeacht uw keuze om te voorkomen dat u wordt deze vraag opnieuw gevraagd.
U kunt uw cookie-instellingen op elk gewenst moment via de link onderaan elke pagina te wijzigen.

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Foto's en video's nudistensite Samen Naakt op straat na hack
Exclamation 
Leden van de Nederlandse datingsite Samen Naakt, die zich richt op nudisten, zijn gewaarschuwd voor een hack.
Daarbij zijn de gegevens van ruim 1.800 gebruikers gestolen.
Ook privéfoto's en -video's van de gebruikers kunnen in handen van kwaadwillenden zijn gekomen, staat in de waarschuwingsmail die Tweakers heeft gezien.

Voor zo ver bekend is het beeldmateriaal nog niet op internet verschenen.
Maar volgens de beheerder van de site bestaat de kans dat leden zullen worden gechanteerd met dreigingen om gevoelige foto's op internet te zetten.

De gegevens zouden zijn gestolen via AVChat, een softwarepakket dat het mogelijk maakt om te videochatten via websites.
Volgens de beheerder van Samen Naakt was de software up to date en voldeed de website aan de "wettelijk gestelde veiligheidseisen".

Inmiddels is de misbruikte functie in AVChat verwijderd.
Ook is het datalek gemeld bij de Autoriteit Persoonsgegevens, zoals wettelijk verplicht is.
Of je nu Bloot bent of Gekleed, het roept altijd vragen op.
Antwoord Naar Boven
Tja, zo zie je maar weer. Geen gevoelige dingen op foto en/of video vastleggen. Dan kan je er ook geen negatieve ervaringen mee krijgen.
Vraag maar aan mevr. Paay. Tongue
I didn't choose to be naked. I am forced to wear clothes.
Antwoord Naar Boven
Ik denk dat men zich eerder zorgen moet maken om identiteitsdiefstal (inloggegevens) dan om de een of andere blote foto, want daar maakt een echte naturist/nudist zich eigenlijk niet druk om. Van Patricia Paay vindt ik geen vergelijking, dat is gewoon laag bij de grond om iemand niet zijn eigen privéleven te gunnen. Aan de andere kant, kan dit ook net zo goed een verkapte publiciteitsstunt zijn. Net als die schrijfster Heleen van Rooijen die foto's liet uitlekken van haar fotoboek waar de sperma dat uit haar kutje loopt. We zullen wel zien hoeveel aandacht het opleverd.
Een coffee doen kan altijd... (ook pb's zijn welkom)
Antwoord Naar Boven
(11-02-2017, 10:44 PM)Frivooltje schreef: Tja, zo zie je maar weer. Geen gevoelige dingen op foto en/of video vastleggen. Dan kan je er ook geen negatieve ervaringen mee krijgen.
Vraag maar aan mevr. Paay. Tongue
Je kunt en mag alles vastleggen op foto of film.
Als je het online deelt op een datingsite, facebook, een forum of whatever, dan weet je dat andere ermee vandoor kunnen gaan.
Ook al word er niets gehackt.
Nu zeggen ze wel privéfoto's en -video's kunnen in andere handen gekomen zijn, maar het is een chatsite.
Wie zegt dat deze niet zijn opgenomen terwijl het live uitgezonden is tussen deze 2 chat personen.

(12-02-2017, 02:41 PM)LeonhardR schreef: Ik denk dat men zich eerder zorgen moet maken om identiteitsdiefstal (inloggegevens) dan om de een of andere blote foto, want daar maakt een echte naturist/nudist zich eigenlijk niet druk om. Van Patricia Paay vindt ik geen vergelijking, dat is gewoon laag bij de grond om iemand niet zijn eigen privéleven te gunnen. Aan de andere kant, kan dit ook net zo goed een verkapte publiciteitsstunt zijn. Net als die schrijfster Heleen van Rooijen die foto's liet uitlekken van haar fotoboek waar de sperma dat uit haar kutje loopt. We zullen wel zien hoeveel aandacht het opleverd.

Die laatste is nogal een rare als het gaat om bloot, bloot verhalen en bloot foto's.
Met paay kun je je afvragen of het wel klopt of niet.
Er staan 2 personen op de film ( paay en een man ), en verder niemand.
De film is gemaakt door de man, maar die riep al gelijk ik heb niets gedeeld.
Als het vanaf jou telefoon komt of van die van paay, iemand moet hem gedeeld hebben.
Lijkt me niet dat ze zulke films op google drive hadden staan ( om maar wat te noemen ).
Of je nu Bloot bent of Gekleed, het roept altijd vragen op.
Antwoord Naar Boven
(12-02-2017, 02:54 PM)johnnyvang schreef: Lijkt me niet dat ze zulke films op google drive hadden staan ( om maar wat te noemen ).
Waarom niet? Bij mij zijn de instellingen zo dat het gelijk op (in mijn geval) Dropbox wordt gezet.
I didn't choose to be naked. I am forced to wear clothes.
Antwoord Naar Boven

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)

This forum uses Lukasz Tkacz MyBB addons.