Dit forum maakt gebruik van cookies
Dit forum maakt gebruik van cookies om uw login informatie als je geregistreerd bent, en uw laatste bezoek te bewaren als je er niet bent.
Cookies zijn kleine tekstbestanden die zijn opgeslagen op uw computer; het door dit forum ingesteld cookie kan alleen worden gebruikt op deze website en vormen geen gevaar voor de veiligheid.
Cookies op dit forum volgen ook de specifieke onderwerpen die u hebt gelezen en als je ze voor het laatst hebt gelezen.
Gelieve te bevestigen of je deze cookies accepteert of weigert dan wordt dit ingesteld.

Een cookie wordt opgeslagen in uw browser, ongeacht uw keuze om te voorkomen dat u wordt deze vraag opnieuw gevraagd.
U kunt uw cookie-instellingen op elk gewenst moment via de link onderaan elke pagina te wijzigen.

Waardering:
  • 1 stemmen - gemiddelde waardering is 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Erecties in het openbaar...
(10-05-2017, 08:27 AM)DV1962 schreef: Meer discussiestof over hetzelfde onderwerp:

https://www.vice.com/en_us/article/there...etwitterus

En alvast een reactie:

https://jillianpage.com/2017/05/07/sunda...m-article/
:tumb Leo likes Jillian <3
Naar Boven
(10-05-2017, 07:39 AM)DenVee schreef: Ik heb zo vaak een erectie, ook overdag, maar maak me er niet zo druk over.
Bovendien maakt het denk ik veel uit of het egt een superharde erectie is, dat ie tegen mijn buik aan staat en mn klootjes opgetrokken, of dat ie wel groot is, maar gewoon een beetje naar voren hangt.  Dat verschil zien de meeste mensen heus echt wel hoor en zien dan of je geil bent, of gewoon een beetje geprikkeld. Los hiervan, wat is er mis met geil zijn, je hoeft dan toch niet meteen iemand aan te raken of uitvoerig gaan lopen gluren?
En die piemel die zakt wel weer een keer of je kunt er iets aan doen  even.

Los van de hele discussie... Er is is nis mis mee.. Dat gelul dat nudisten/ naturisten sexueel loze wezens zijn is zo geneuzel.. Een stijve is een stijve... Dus ik haak aan bij jou team...
Naar Boven
+1!
gr.
Naar Boven
Doe maar +2

Gr

Naar Boven
Doe maar -1, bij mij zitten de hersenen op de juiste plek...
Naar Boven
(13-06-2017, 09:14 PM)LeonhardR schreef: Doe maar -1, bij mij zitten de hersenen op de juiste plek...
Ben het niet vaak met je eens maar nu wel.
I didn't choose to be naked. I am forced to wear clothes.
Naar Boven
Triest dat er op dat "groene" forum lieden zijn die het volkomen normaal vinden en er blijkbaar ook nog trots op zijn. Maar dat is een ongemodereerd, open forum waar lieden van allerlei pluimage komen en vaak geen idee hebben wat naturisme / nudisme voorstelt. Maar ook vreemd dat ik het hier opnieuw aantref! Voor een doorgewinterde die-hard naturist is het iets wat 'm zelden nog zal overkomen. Het bloot heeft tussen een menigte andere bloteriken geen erotische lading meer.
Als je dan nog met een vlaggenmast rond gaat paraderen, dan klopt er iets niet!
Het is mij uiteraard in mijn jongere jaren en als beginnend blootloper ook wel eens overkomen, maar er zijn voldoende mogelijkheden om de boel even te camoufleren.
Naar Boven
Interessant onderwerp maar het gaat volledig aan mij voorbij.
Ik denk dat het gaat over een storm in een glas water, omdat het fenomeen in de praktijk maar weinig gebeurt of althans niet voor ons zichtbaar is.
Mensen die dit onderwerp steeds aandragen op het groene forum, zoeken naar antwoorden van forumleden waar zij op kicken. Dus geen woorden meer aan vuil maken.

Wat me wel weer opvalt dat Leonard schrijft dat er drie groepen naaktlopers zijn. Naturisten, nudisten en naakt-recreanten, waarvan de laatste niet deugen. Hoezo hokjesdenken!

Wordt het geen tijd dat we de gelederen sluiten en maar één benaming aanhouden. De persoon en zijn/haar gedrag bepaald en niet de naam.

We willen maar een ding en dat is zonder kleding ons leven leiden ieder op zijn eigen manier.
Naar Boven
(03-08-2017, 07:25 PM)Ton L schreef: Maar ook vreemd dat ik het hier opnieuw aantref!

Dat je het hier aantreft komt omdat het een normale vraag is, zonder enige bijbedoelingen.
Mocht dit wel zo zijn, dan hebben we dat snel genoeg door, en zullen dan ook passende maatregelen nemen.
Zij het tegen het topic, zij het tegen de plaatser/topic starter ( het forum lid ).
Of je nu Bloot bent of Gekleed, het roept altijd vragen op.
Naar Boven
(03-08-2017, 09:29 PM)johnnyvang schreef:
(03-08-2017, 07:25 PM)Ton L schreef: Maar ook vreemd dat ik het hier opnieuw aantref!

Dat je het hier aantreft komt omdat het een normale vraag is, zonder enige bijbedoelingen.
Mocht dit wel zo zijn, dan hebben we dat snel genoeg door, en zullen dan ook passende maatregelen nemen.
Zij het tegen het topic, zij het tegen de plaatser/topic starter ( het forum lid ).

Tja... Ik vind de reactie van DenVee persoonlijk aardig tegen de grens liggen.....  Confused
En zie dan eigenlijk ook meer heil in de reactie van Angelique.
Naar Boven
Hij zit inderdaad tegen het randje.
Maar je ziet wat er voor en na deze reactie is verwijderd ook niet.
Want dat we reacties verwijderen is een ding wat zeker is, en we verwijderen ze ook uit een quote als ze daarin staan.
Naar Boven
Het blijkt toch een "groot" onderwerp in dit mannenbolwerk als je de reacties ziet.  Undecided
Zoals ik al eerder aangaf zie je het als toeschouwer maar weinig. 
Bovendien zal het voor veel meeste mensen niet zo'n probleem zijn als ze iemand met een erectie zien. Nu zijn er ook verschillen in groottes van het mannelijk geslacht te zien, waar je toch wel eens fronsend naar kijkt. 
Bij jongen mensen zullen spontane erecties meer voorkomen dan bij doorgewinterde oudere nudisten. Gierende hormonen komen op latere leeftijd nu eenmaal minder voor. Bij mannen niet anders dan bij vrouwen denk ik. 
Bovendien zullen kinderen niet echt ondersteboven zin door het zien van een erectie denk ik. De schok van een naakte persoon op een plaats waar je het niet verwacht zal groter zijn denk ik. 
Ook ik moet eerlijk bekennen dat ik niet direct ondersteboven en geschokt ben bij het zien van een jongen die uit het water komt met een erectie, dus leeft het onderwerp denk ik meer bij mannen als bij vrouwen.

Ik denk overigens dat de huidige jeugd minder met een grens wat kan en niet kan van doen heeft, maar de omstandigheden maken wat kan of echt niet kan. 

Volgens mij wordt er "bewust" een grens overschreden van fatsoen en moraal als je in het openbaar steeds aan je ding blijft friemelen en nog erger gaat masturberen. Iets wat je bij die stokstaartjes in de duinen en afgelegen plaatsen ziet. Dat gedoe is ook vervelend om te zien en blijft maar duren.

Verder moeten we dit onderwerp maar laten rusten, zodat het vanzelf goed komt. My
Naar Boven
(04-08-2017, 06:22 AM)Angelique schreef: Verder moeten we dit onderwerp maar laten rusten, zodat het vanzelf goed komt. My

Mee eens, maar met een nuance. Er is een verschil tussen enerzijds de dubieuze piemelpraatjes zoals die hierboven ook aangehaald worden - 'verbale en virtuele masturbatie', noemen wij dat hier - en anderzijds mannen op de drempel van het naturisme die zich oprecht de vraag stellen wat ze moeten als het hen zou overkomen. Het kan geen toeval zijn dat de vraag met bijhorend antwoord blijft voorkomen op de FAQ-lijstjes van zowat alle ernstige naturistische websites over de hele wereld. 'Wat als ik een erectie krijg?' Het is een vraag waar blijkbaar behoorlijk wat mannen op een ernstige en niet naar opwindende praatjes hengelende manier mee zitten. De antwoorden zijn helder, en dan is het inderdaad: 'Oké, volgende onderwerp, graag.'
We moeten echt wel een onderscheid blijven maken tussen de stokstaartjes op de terreinen en de fora, en ernstige mensen die met een goedbedoelde vraag zitten en bijgevolg een antwoord verdienen. Ook al is dat al decennialang hetzelfde  Big Grin Big Grin
'Naturism is the enjoyment of getting as naked as possible, wherever and whenever appropriate, alone or with others, just for its own sake.'
Naar Boven
Dat de vraag op een ander forum, en zelfs op sites van o.a. de NFN, FBN of INF voorkomt is een teken dat het voor sommige wel speelt.
De door gewinterde naturist zal het inderdaad niet snel hebben, maar een beginner die voor het eerst naar het strand gaat wel.
Dan is het logisch dat ze hier een antwoord op zoeken, of dit vinden in een FAQ.
Hier vind je deze vraag en het antwoord ook terug in de help/faq net zoals op mijn eigen site.

Ik zal mijn antwoord op LeonhardR van pagina 1 nogmaals hieronder zetten in de quote.
Laten we het hier bij houden, en gewoon verder gaan zoals we altijd al deden.
Mocht er een nieuweling zijn die hier een vraag over heeft, dan kan deze de berichten terug lezen, of indien nodig onze help erop nalezen.

(26-01-2017, 05:22 PM)johnnyvang schreef: Dat deel heb ik ook gelezen, alleen er niet op gereageerd ( al wilde ik soms wel ).

Maar dan jou vraag.
Zover ik weet heb ik met uitzondering van de stokstaartjes, nog nooit een naturist/nudist gezien met een erectie.
Mocht deze dit wel hebben, dan neem ik aan dat hij deze verbergt op eender welke manier mogelijk is.
Het is een no-go ongeacht waar je je ook bevind ( terrein, camping, strand, sauna enz. ), en dit zal ook niet op prijs gesteld worden door je "blote" omgeving.

Wat wel opvalt op dit of dat andere rare forum ( dat groene forum waar ik zelden tot liever niet kom ), is dat het vaak een vraag is die gesteld word door de zelfde personen.
Hiermee bedoel ik dan die personen die andere verwachtingen/bedoelingen hebben van/met het naturisme/nudisme of het bloot zijn.
Je kunt als beginner je altijd afvragen wat je moet doen of hoe andere over je denken mocht je er een krijgen.
Later in het verhaal merk je dan dat door de TS verder ingegaan wordt op het verkrijgen van een erectie ( als of hij daar op kickt ).

Nogmaals, ik vind niet dat het hoort, en mocht je er een onbewust krijgen ( kan altijd ) dan ga je anders liggen of gooi je er b.v. een handdoek overheen.
Naar Boven
(04-08-2017, 10:34 AM)johnnyvang schreef: .
Laten we het hier bij houden, en gewoon verder gaan zoals we altijd al deden.
Mocht er een nieuweling zijn die hier een vraag over heeft, dan kan deze de berichten terug lezen, of indien nodig onze help erop nalezen.

Prima voorstel, John. Voor je het weet zijn we hier ook bezig zoals op het groene forum, en nee dank u!
'Naturism is the enjoyment of getting as naked as possible, wherever and whenever appropriate, alone or with others, just for its own sake.'
Naar Boven

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)

This forum uses Lukasz Tkacz MyBB addons.