Dit forum maakt gebruik van cookies
Dit forum maakt gebruik van cookies om uw login informatie als je geregistreerd bent, en uw laatste bezoek te bewaren als je er niet bent.
Cookies zijn kleine tekstbestanden die zijn opgeslagen op uw computer; het door dit forum ingesteld cookie kan alleen worden gebruikt op deze website en vormen geen gevaar voor de veiligheid.
Cookies op dit forum volgen ook de specifieke onderwerpen die u hebt gelezen en als je ze voor het laatst hebt gelezen.
Gelieve te bevestigen of je deze cookies accepteert of weigert dan wordt dit ingesteld.

Een cookie wordt opgeslagen in uw browser, ongeacht uw keuze om te voorkomen dat u wordt deze vraag opnieuw gevraagd.
U kunt uw cookie-instellingen op elk gewenst moment via de link onderaan elke pagina te wijzigen.

Zonnepanelencompany.nl
Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Heidi: "Ik ben een nudist"
(11-11-2016, 06:05 PM)johnnyvang schreef:
(11-11-2016, 05:30 PM)DV1962 schreef:
(11-11-2016, 12:09 PM)johnnyvang schreef:
(11-11-2016, 07:52 AM)PoppeSchuitema schreef: Hoe beoordeel je of een foto wel of niet naturistisch is? Ik vind dit gewoon een leuke foto van een naakte vrouw die kennelijk veel plezier heeft en het interesseert mij niet of dit wel of niet naturistisch is of moeten er tegenwoordig debatten gevoerd worden over de vraag wanneer iets wel of niet naturistisch is. Trouwens in de titel staat ook "ik ben een nudist" dus waarom zou een foto van haar dan naturistisch moeten zijn. Een nudist vind het fijn om naakt te zijn zonder diepere gedachtes daar achter. Wie zijn wij om haar dan te beoordelen of ze zuiver in de leer is?

Via een foto kun je dat ook niet beoordelen, maar sommige willen dat wel.
Vandaar ook dat ik eerder zei "je kunt er achter zoeken wat je wil".
Er zijn er die vallen op het feit dat het wel of niet naturistisch is, en andere zoeken er wat anders achter.
Vooral de manier waarop deze foto genomen is, of hoe ze kijkt.
Ik zelf vond het wel een leuke foto al is het een oudje van haar.

Maakt het eigenlijk iets uit of het nu naturisme, nudisme of wat dan ook is? Zolang zij zich er zelf maar prettig bij voelt, is het prima. Toch?

Voor mij niet.
Precies, vinden wij ook.
'Naturism is the enjoyment of getting as naked as possible, wherever and whenever appropriate, alone or with others, just for its own sake.'
Antwoord Naar Boven
Azalp Whirlpoolvoordeel
(12-11-2016, 07:17 AM)PoppeSchuitema schreef:
(12-11-2016, 02:21 AM)Frivooltje schreef: Wat een onzin!!
Of moet ze per se met haar gleuf wagenwijd op de foto gaan?

juist gesproken

Liefst niet zelfs, want dàn ben je ver weg van naturisme. Of nudisme. Of noem wat je zelf doet precies zoals je het zelf wil noemen.
'Naturism is the enjoyment of getting as naked as possible, wherever and whenever appropriate, alone or with others, just for its own sake.'
Antwoord Naar Boven
(12-11-2016, 02:21 AM)Frivooltje schreef:
(11-11-2016, 09:41 AM)LeonhardR schreef: Wat  betreft de foto, ik vind hem persoonlijk niet leuk, omdat hij schaamte uitstraalt. Past dat bij een nudist/naturist?
Wat een onzin!!
Dankjewel voor het kwalificeren van MIJN mening Frivooltje (en ook Poppe natuurlijk) als onzin. Het feit dat jij/jullie het anders zien, wil niet zeggen dat dat DE VISIE is. Sterker nog, de tweede zin zegt meer over jou/jullie waar je met je gedachten zit, dan over mij. Er zijn genoeg echte blootfoto's te vinden van vrouwen zonder dat ze expliciet zijn en blootgewoon over komen.
Een coffee doen kan altijd... (ook pb's zijn welkom)
Antwoord Naar Boven
(12-11-2016, 01:16 PM)LeonhardR schreef:
(11-11-2016, 09:41 AM)LeonhardR schreef: Wat  betreft de foto, ik vind hem persoonlijk niet leuk, omdat hij schaamte uitstraalt. Past dat bij een nudist/naturist?
Wat een onzin!!
Dankjewel voor het kwalificeren van MIJN mening Frivooltje (en ook Poppe natuurlijk) als onzin. Het feit dat jij/jullie het anders zien, wil niet zeggen dat dat DE VISIE is. Sterker nog, de tweede zin zegt meer over jou/jullie waar je met je gedachten zit, dan over mij. Er zijn genoeg echte blootfoto's te vinden van vrouwen zonder dat ze expliciet zijn en blootgewoon over komen.

Heren, heren, kerst komt eraan, vreed' op aarde en op het forum :-)
Antwoord Naar Boven
Azalp Whirlpoolvoordeel
(12-11-2016, 01:16 PM)LeonhardR schreef:
Wat een onzin!!
Dan moet je eens naar jezelf kijken en het anders formuleren.
Antwoord Naar Boven
(14-11-2016, 01:58 AM)Frivooltje schreef: Dan moet je eens naar jezelf kijken en het anders formuleren.

Dat zeg ik, het probleem ligt bij jou en de aannames die je doet o.b.v. mijn profielfoto. Mijn mijn allereerste post over wat ik van de betreffende foto vond was niks mis, totdat iemand het nodig vond om erover te gaan discussiëren, omdat ik blijkbaar geen eigen mening mag hebben. Erg respectvol zijn we weer onder elkaar!
Antwoord Naar Boven
(08-11-2016, 07:35 PM)johnnyvang schreef: [Afbeelding: Heidi+Klum]
De afgelopen jaren zagen we Heidi Klum geregeld topless op het strand liggen. 
En dat is het model van plan nog heel lang te gaan doen.

"Ook als ik zestig ben, ga ik nog steeds topless", zo vertelt Heidi aan People.
"Misschien dat mijn buik en borsten er dan niet meer uitzien zoals nu, maar zo ben ik nu eenmaal.
Ik voel me vrij en ben eerder een nudist. Ik ben onverschrokken."

Vrouwen die niet zo zelfverzekerd zijn als het topmodel, geeft ze nog een goed advies mee.
"Het lichaam is altijd prachtig, ook als het ouder wordt.
Men moet zich niet onder een tent verstoppen als de huid niet meer zo straks is als een twintigjarige."

(09-11-2016, 12:25 PM)johnnyvang schreef: Niet echt nee.
Ze zit naakt op het strand ergens aan zee.
Waarom ze zo ( zoals het lijkt ) gillend op de foto staat is mij ook een raadsel.
Werd deze stiekem genomen, wilde ze geen foto laten maken, of was het beetje water wat haar bereikte te koud?
Je kunt er achter zoeken wat je wil, maar ze is naakt en verder eigenlijk niets.
Ook al is het volgens haar een oude foto.

Laten we het nu weer gezellig houden, en praten waarover dit topic ging ( zie quotes ) Smile
Of je nu Bloot bent of Gekleed, het roept altijd vragen op.
Antwoord Naar Boven
Azalp Whirlpoolvoordeel
Heidi Klum Explains Why She’s So Comfortable Going Topless: ‘I’m a Nudist’

Heidi Klum’s not afraid to show some skin!
The German supermodel explained why she’s so comfortable baring her body in an interview for the December issue of Ocean Drive magazine.
[Afbeelding: heidi-klum-topless-beach-mom-hard-at-work-3880-1.jpg]
The Project Runway host, 43, is frequently photographed ditching her bikini top on tropical vacations with her boyfriend, Vito Schnabel.
“I grew up going to nude beaches with my parents, so I’m a nudist,” she told the magazine.
“I have no problems with nudity at all. I’m very free.
When I go to the beach, it’s in a very remote place where there are not a lot of people, and I like to go topless.”

Source

*edit*
nog 2 links waarin ze het zegt in een interview
https://www.promiflash.de/news/2016/11/2...gkeit.html
en
http://www.closermag.fr/article/heidi-kl...ste-687489
Antwoord Naar Boven
Ze komen steeds meer uit de kast die bekende dames ( maar ook de heren ).
Wel goed om te zien en te lezen, want ze vervullen wel een voorbeeld rol voor velen.
Antwoord Naar Boven
(29-11-2016, 04:00 PM)johnnyvang schreef: Ze komen steeds meer uit de kast die bekende dames ( maar ook de heren ).
Wel goed om te zien en te lezen, want ze vervullen wel een voorbeeld rol voor velen.

Klopt, je ziet steeds meer 'sterren' die er voor uit komen en die het geen ruk kan schelen ook. Britney Spears zie je bijvoorbeeld op alle sociale media terug komen.

Dat Heidi een voorbeeld is, zou ik niet direct willen stellen, omdat vrouwen zich bijna altijd spiegelen aan een ander qua uiterlijk.
Antwoord Naar Boven
Azalp Whirlpoolvoordeel
(29-11-2016, 04:40 PM)LeonhardR schreef:
(29-11-2016, 04:00 PM)johnnyvang schreef: Ze komen steeds meer uit de kast die bekende dames ( maar ook de heren ).

Klopt, je ziet steeds meer 'sterren' die er voor uit komen en die het geen ruk kan schelen ook. Britney Spears zie je bijvoorbeeld op alle sociale media terug komen.

Dat Heidi een voorbeeld is, zou ik niet direct willen stellen, omdat vrouwen zich bijna altijd spiegelen aan een ander qua uiterlijk.

Al is er natuurlijk wel een verschil tussen al dan georchestreerde aandachtszoekerij en platte PR met al dan niet pseudo-gelekte naaktfoto's, en er eerlijk voor uitkomen dat je het fijn vindt om bloot rond te lopen. Of niet?
En zijn wij, in deze winterse dagen, met niet meer dan een stuk of vijf mensen actief op het forum? ;-)
Antwoord Naar Boven
(29-11-2016, 05:27 PM)DV1962 schreef:

Al is er natuurlijk wel een verschil tussen al dan georchestreerde aandachtszoekerij en platte PR met al dan niet pseudo-gelekte naaktfoto's, en er eerlijk voor uitkomen dat je het fijn vindt om bloot rond te lopen. Of niet?
En zijn wij, in deze winterse dagen, met niet meer dan een stuk of vijf mensen actief op het forum? ;-)

Van sommige weet of wist je het al.
Andere weer niet en komen nu langzaam er vooruit.
Of ze zijn naturist of nudist om het even wat.
Is wel fijn dat ze er zelf zo open over worden.
Of dat voor de PR is hou ik in het midden, want nadat dit voorbij is, blijven ze er wel mee zitten.
Naaktfoto's is dan iets ergers voor ze, odat die hun blijven achtervolgen ( bieber, bloom, kate ( prinses in engeland enz enz ).

En met 5 zitten we niet.
Is wel winters stil, maar er zijn er nog wel die iets zeggen ( behalve de of die 5 Smile )
Antwoord Naar Boven
(29-11-2016, 06:03 PM)johnnyvang schreef:
(29-11-2016, 05:27 PM)DV1962 schreef:

Van sommige weet of wist je het al.
Andere weer niet en komen nu langzaam er vooruit.
Of ze zijn naturist of nudist om het even wat.
Is wel fijn dat ze er zelf zo open over worden.
Of dat voor de PR is hou ik in het midden, want nadat dit voorbij is, blijven ze er wel mee zitten.
Naaktfoto's is dan iets ergers voor ze, odat die hun blijven achtervolgen ( bieber, bloom, kate ( prinses in engeland enz enz ).

En met 5 zitten we niet.
Is wel winters stil, maar er zijn er nog wel die iets zeggen ( behalve de of die 5 Smile )

De stille (levens)genieters, LOL!
Antwoord Naar Boven
Azalp Whirlpoolvoordeel
Heidi Klum on Her New Coffee Table Book of Nude Photos: "I Feel More Comfortable Naked"

http://people.com/style/heidi-klum-nude-...table-book

Boek is zoals ik het lees vandaag uitgekomen.
Antwoord Naar Boven

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)

This forum uses Lukasz Tkacz MyBB addons.