Dit forum maakt gebruik van cookies
Dit forum maakt gebruik van cookies om uw login informatie als je geregistreerd bent, en uw laatste bezoek te bewaren als je er niet bent.
Cookies zijn kleine tekstbestanden die zijn opgeslagen op uw computer; het door dit forum ingesteld cookie kan alleen worden gebruikt op deze website en vormen geen gevaar voor de veiligheid.
Cookies op dit forum volgen ook de specifieke onderwerpen die u hebt gelezen en als je ze voor het laatst hebt gelezen.
Gelieve te bevestigen of je deze cookies accepteert of weigert dan wordt dit ingesteld.

Een cookie wordt opgeslagen in uw browser, ongeacht uw keuze om te voorkomen dat u wordt deze vraag opnieuw gevraagd.
U kunt uw cookie-instellingen op elk gewenst moment via de link onderaan elke pagina te wijzigen.

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Volle bos schaamhaar is terug in de mode
Ik moet inderdaad lang wachten voor ik een bos(je) heb of krijg.
En gelukkig maar, want hoe langer het wegblijft hoe liever ik het heb Smile
Of je nu Bloot bent of Gekleed, het roept altijd vragen op.
Antwoord Naar Boven
ibood.nl
Heb me van de week voor de eerste keer helemaal kaal geschoren vanonderen. Het zal bij die éne keer blijven. Het zou enkel een zicht zijn als ik ook mijn benen, mijn buik.... zou scheren. In het vervolg blijft het als vanouds, kort getrimd. En wat de rest doet, het zal me worst wezen, leven en laten leven! Als je jezelf er maar goed bij voelt.
it's hard letting your demons go....
Antwoord Naar Boven
Kijk maar uit bij het scheren idd, het zal je 'worst' maar wezen! Big Grin
Een coffee doen kan altijd... (ook pb's zijn welkom)
Antwoord Naar Boven
(21-01-2017, 12:39 PM)LeonhardR schreef: Kijk maar uit bij het scheren idd, het zal je 'worst' maar wezen! Big Grin

Cool
Antwoord Naar Boven
ibood.nl
Ik zou niet meer anders willen dan helemaal glad onder. Al vanaf mijn 16e. Ieder zijn voorkeur natuurlijk, maar voor mij is er niets fijner dan helemaal kaal.
Het leven is gewoon fijner in je blootje! (pb altijd welkom!)
Antwoord Naar Boven
Ik heb kaalgeschoren nooit echt zien zitten. Het doet me ook een beetje aan kinderen denken.
En als je je schaamhaar wast, is het ook schoon.
Ik scheer het daarom niet maar kreeg er ook wel eens kritiek op, knipte het dan wel eens korter, maar ook dat vind ik niks.
Nu ben ik niet zwaar behaard, bijvoorbeeld ook geen borst- en buikhaar, maar er zit gewoon een volle dichte driehoek bij mij en plukjes onder mn armen.
Ik merk wel dat meer mensen ut leuk vinden, ben er alleen maar blij mee. Ik weet btw niet wat ik had gedaan als ik flink behaard was.
Antwoord Naar Boven
Wat weegt het zwaarst door: wat je zelf voelt of wat een ander ziet?
'Naturism is the enjoyment of getting as naked as possible, wherever and whenever appropriate, alone or with others, just for its own sake.'
Antwoord Naar Boven
ibood.nl
Ik ben al sinds het einde van mijn jeugd helemaal kaal. Toevallig nu even full bush maar dat gaat weer veranderen. Ik vind het voor mezelf belangrijk dat ik er goed uit zie maar ik ben wel zo dat ik het ook wel prettig vind dat andere mij ook aantrekkelijk vinden (dit geldt ook gekleed, dan doe ik ook mijn best er leuk uit te zien)
Antwoord Naar Boven
(02-03-2017, 10:55 AM)ikbendanielle schreef: Ik ben al sinds het einde van mijn jeugd helemaal kaal. Toevallig nu even full bush maar dat gaat weer veranderen. Ik vind het voor mezelf belangrijk dat ik er goed uit zie maar ik ben wel zo dat ik het ook wel prettig vind dat andere mij ook aantrekkelijk vinden (dit geldt ook gekleed, dan doe ik ook mijn best er leuk uit te zien)

Ook wel zo handig en praktisch gezien je plannen Wink
Een coffee doen kan altijd... (ook pb's zijn welkom)
Antwoord Naar Boven
(02-03-2017, 12:07 PM)LeonhardR schreef:
(02-03-2017, 10:55 AM)ikbendanielle schreef: Ik ben al sinds het einde van mijn jeugd helemaal kaal. Toevallig nu even full bush maar dat gaat weer veranderen. Ik vind het voor mezelf belangrijk dat ik er goed uit zie maar ik ben wel zo dat ik het ook wel prettig vind dat andere mij ook aantrekkelijk vinden (dit geldt ook gekleed, dan doe ik ook mijn best er leuk uit te zien)

Ook wel zo handig en praktisch gezien je plannen Wink

Huh Huh
'Naturism is the enjoyment of getting as naked as possible, wherever and whenever appropriate, alone or with others, just for its own sake.'
Antwoord Naar Boven
ibood.nl
(02-03-2017, 10:43 AM)DV1962 schreef: Wat weegt het zwaarst door: wat je zelf voelt of wat een ander ziet?

Ongeveer evenveel allebei. Ik voel me er zelf lekker bij, in de seks vind ik het lekker en stoppels lijkt me geen fijn gevoel.
Maar ik vind het ook leuk als anderen het leuk of mooi vinden, net als dat ik de natuurlijke beharing vrouw/man persoonlijk het mooist vind.
Antwoord Naar Boven
Op dit moment is het begroeid maar dat komt omdat ik momenteel te lui ben om het bij te houden. En daarbij, er is nu toch niemand die mij naakt ziet.
Als ik eind maart naar het naaktzwemmen in Gent ga dan zal ik het wel netjes geschoren hebben. Puur omdat ik dat zelf een netter gezicht vind.
I didn't choose to be naked. I am forced to wear clothes.
Antwoord Naar Boven
hoi! van mij mag deze trend best doorzetten hoor,ik zelf ben altijd al behaard vanonderen en heb mezelf nooit geschoren.
ik vind het gewoon natuurlijker en ja,zelfs mooier met een bos schaamhaar ,maar of het nou een doorzettende trend is,of straks
iedereen weer als een gek iedere haar weg gaat scheren...mijn geestverwante vrienden (jazeker,ik heb ook vriendinnen,van mijn leeftijd
die net als mij gewoon hun schaamhaar laten groeien) zullen nooit gaan scheren,waxen of trimmen,dat is onze vrije keus.
Mijn ex vriendin is altijd nog naturist gebleven,ook na onze relatie,we komen elkaar met mooi weer vaak tegen aan de zeeuwsche kust
en ,al is het een uitzondering(dat weet ik) ze scheert zich op haar vrouwelijkheid nog steeds niet.Wel verteld ze wel eens dat ze
"blikken" en gewoonweg opmerkingen naar haar hoofd krijgt...maar ze is een harde,ze zal zich echt nooit overhalen om zich te gaan
scheren! De naturelle groeten van een behaarde natuur aanbidder x merlijn
Antwoord Naar Boven
ibood.nl
Bij vrouwen vindt ik het toch wel een fijn gezicht als ze daar kaal zijn, of in ieder geval bijgewerkt. Omdat mijn vriendin het bij mannen ook graag wilde zien heb ik het ook maar gedaan, maar sinds ze er vandoor is laat ik het weer lekker groeien. Ik vindt kaal (bij mij dan) eigenlijk geen gezicht.
Antwoord Naar Boven
En toch zullen jullie zien dat de mens in de toekomst steeds gladder wordt qua lichaamsbeharing.
Antwoord Naar Boven

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)

This forum uses Lukasz Tkacz MyBB addons.