Dit forum maakt gebruik van cookies
Dit forum maakt gebruik van cookies om uw login informatie als je geregistreerd bent, en uw laatste bezoek te bewaren als je er niet bent.
Cookies zijn kleine tekstbestanden die zijn opgeslagen op uw computer; het door dit forum ingesteld cookie kan alleen worden gebruikt op deze website en vormen geen gevaar voor de veiligheid.
Cookies op dit forum volgen ook de specifieke onderwerpen die u hebt gelezen en als je ze voor het laatst hebt gelezen.
Gelieve te bevestigen of je deze cookies accepteert of weigert dan wordt dit ingesteld.

Een cookie wordt opgeslagen in uw browser, ongeacht uw keuze om te voorkomen dat u wordt deze vraag opnieuw gevraagd.
U kunt uw cookie-instellingen op elk gewenst moment via de link onderaan elke pagina te wijzigen.

Thomas de trein
Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Volle bos schaamhaar is terug in de mode
In de jaren 70 had je keetje tippel, turks fruit, naakt over de schutting enz enz.
Daar zag je de haarbosjes bij de vrouwen want toen was dat normaal.
Later dus de jaren 80 was de smooth in opkomst en zeker in de film.
In The blue lagoon, zag je brooke shields naakt en als je bij bepaalde fragmenten goed keek, ook haarloos.
Of je nu Bloot bent of Gekleed, het roept altijd vragen op.
Antwoord Naar Boven
6 Dolle Dagen
Er zijn mensen die geloven dat het een mode gril is, was.
Ieder mens moet gewoon doe wat hij / zij zelf wil, maar je zal zien dat die behaarde lichamen van de jaren 70 nooit meer terug komen.
Onwillekeurig volg je de huidige norm en gaan we met minder lichaamsbeharing door het leven.
Antwoord Naar Boven
Of het nou wel- of geen mode is om wel- of geen schaamhaar te hebben zal me compleet een zorg zijn. Mijn mening is dat iedereen moet doen wat-ie zelf het fijnst vind. Stop met het prediken van meningen; dit is zinloos. Laat iedereen in zijn of haar waarde. Te zot voor woorden als je een ander laat bepalen wat je moet doen!
Ik ben wel van mening dat het scheren van de schaamstreek soms hilarische effecten heeft: een kerel met de beharing van een gorilla die het hele zaakje lokaal wegscheert, vind ik er raar uitzien. Godzijdank heb ik zelf een minimale lichaamsbeharing....
Antwoord Naar Boven
(17-08-2017, 10:05 PM)Erik46 schreef: Er zijn mensen die geloven dat het een mode gril is, was.
Ieder mens moet gewoon doe wat hij / zij zelf wil, maar je zal zien dat die behaarde lichamen van de jaren 70 nooit meer terug komen.
Onwillekeurig volg je de huidige norm en gaan we met minder lichaamsbeharing door het leven.

Ik vraag mij af of schaamhaar niet terug komt.
Mensen zijn toch kudde dieren...mocht op een gegeven moment het hebben van schaamhaar weer "hot" zijn...dan zal het mij niet verbazen dat schaamhaar weer een trend wordt.
Antwoord Naar Boven
6 Dolle Dagen
(18-09-2017, 12:18 PM)Angela schreef:
(17-08-2017, 10:05 PM)Erik46 schreef: ... je zal zien dat die behaarde lichamen van de jaren 70 nooit meer terug komen.

Lijkt ons wel erg kort door de bocht. Hoe vaak is - om een ander maar in veel opzichten gelijkaardig voorbeeld te geven - lang hoofdhaar in de loop der eeuwen al niet gekomen, gegaan, gekomen, gegaan, gekomen, gegaan etc ad infinitum. Snorren, baarden, okselhaar... allemaal hetzelfde patroon, waarom zou het dan met schaamhaar anders zijn?
'Naturism is the enjoyment of getting as naked as possible, wherever and whenever appropriate, alone or with others, just for its own sake.'
Antwoord Naar Boven
(18-09-2017, 12:18 PM)Angela schreef:
(17-08-2017, 10:05 PM)Erik46 schreef: Er zijn mensen die geloven dat het een mode gril is, was.

Ik vraag mij af of schaamhaar niet terug komt.
Mensen zijn toch kudde dieren...mocht op een gegeven moment het hebben van schaamhaar weer "hot" zijn...dan zal het mij niet verbazen dat schaamhaar weer een trend wordt.

Inderdaad.
Maar persoonlijk gezien hangt het er vanaf in hoeverre men een "follower of fashion" is......  En hoeverre je vatbaar bent voor modegrillen.....
Antwoord Naar Boven
(18-09-2017, 04:05 PM)Ton L schreef: Inderdaad.
Maar persoonlijk gezien hangt het er vanaf in hoeverre men een "follower of fashion" is......  En hoeverre je vatbaar bent voor modegrillen.....

Precies - zie ook hoger.
'Naturism is the enjoyment of getting as naked as possible, wherever and whenever appropriate, alone or with others, just for its own sake.'
Antwoord Naar Boven
6 Dolle Dagen
Dan word ik maar een uitzondering maar ik blijf het lekker kaal houden.
I didn't choose to be naked. I am forced to wear clothes.
Antwoord Naar Boven
Blootrecreant op het naaktstrand, sauna of naturistencamping kijk om je heen en trek je conclusie, maar doe verder wat je prettig vindt.
Antwoord Naar Boven
(19-09-2017, 07:32 PM)Erik46 schreef: Blootrecreant op het naaktstrand, sauna of naturistencamping kijk om je heen en trek je conclusie, maar doe verder wat je prettig vindt.

Voilà, helemaal eens met dat laatste. Ook dàt is voor ons namelijk naturisme en in niet onbelangrijke mate!
Antwoord Naar Boven
6 Dolle Dagen

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)

This forum uses Lukasz Tkacz MyBB addons.