Dit forum maakt gebruik van cookies
Dit forum maakt gebruik van cookies om uw login informatie als je geregistreerd bent, en uw laatste bezoek te bewaren als je er niet bent.
Cookies zijn kleine tekstbestanden die zijn opgeslagen op uw computer; het door dit forum ingesteld cookie kan alleen worden gebruikt op deze website en vormen geen gevaar voor de veiligheid.
Cookies op dit forum volgen ook de specifieke onderwerpen die u hebt gelezen en als je ze voor het laatst hebt gelezen.
Gelieve te bevestigen of je deze cookies accepteert of weigert dan wordt dit ingesteld.

Een cookie wordt opgeslagen in uw browser, ongeacht uw keuze om te voorkomen dat u wordt deze vraag opnieuw gevraagd.
U kunt uw cookie-instellingen op elk gewenst moment via de link onderaan elke pagina te wijzigen.

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
25-03-2017 Naaktzwemmen te S&R Rozebroeken te Gent
Als alternatief voor Océade organiseert FBN het naaktzwemmen in voorjaar 2017 (zaterdag 25 maart)  in het subtropisch zwemparadijs S&R Rozebroeken te Gent.

Benieuwd naar de nieuwe locatie?    >>  http://www.sr-rozebroeken.be/

>>  http://360.poppr.be/virtualtour/sr-rozeb...p=scene_p1

Details volgen nog.

[Afbeelding: deuren-bg-desktop.jpg]
Naar Boven
Ben benieuwd.
Naar Boven
Een kronkelende wildwaterbaan, een badhuis, haman, sauna, arabische eetruimte, relaxruimte en een wedstrijdbad. Ziet er goed uit.

Het is toch twintig minuutjes stappen vanaf Gent-Dampoort. 

Zo te zien aan hun kalender gaat deze activiteit door na 19u. D.w.z. wil ik enkel met de trein naar huis dan vertrekt die iets na 22u. Neem ik de allerlaatste trein, dan is het ondertussen 23:30 en gaat het twee uur zondagochtend zijn om in mijn 'beddeke' te kruipen.

Als het inkomtarief dan van een groep gaat zijn, is dat oké.

Heel benieuwd of dit zwemparadijs een alternatief gaat zijn voor Océade....
Naar Boven
Je moet er wat voor over hebben he. Bij Océade was je ook altijd laat.
Je kan ook vragen of je met iemand mee kan rijden. (evt. tegen een kleine vergoeding)
Ik ga altijd bij Turnhout tanken. (of ik dat dadelijk nog steeds doe met die stomme E10, dat weet ik nog niet)

Zelf blijf ik tot de laatste snik. En bij Océade gingen we altijd nog een drankje doen na afloop.

Inkom is dacht ik € 9,90. Wedstrijdbad is NIET open!
Begint dacht ik om ca. 19:00 uur tot 23:00 of 23:30 uur als ik mij niet vergis.
Naar Boven
[Afbeelding: fbn.jpg]
Alles wat ik zeg is in eigennaam, eigen visie en kan geenszins gekoppeld worden aan de visie van een groep.
Bepaalde zaken zijn dus misschien niet juist, maar dat is mijn visie.

Met vriendelijke groeten,

Koen Meulemans

Naar Boven

Of je nu Bloot bent of Gekleed, het roept altijd vragen op.
Naar Boven
(15-01-2017, 04:45 PM)johnnyvang schreef:

Zeg moet die viezigheid hier nu op het forum Johnny, allemaal van die onhygiënische textielers, getverdemme! Big Grin
Een coffee doen kan altijd... (ook pb's zijn welkom)
Naar Boven
(15-01-2017, 06:00 PM)LeonhardR schreef:
(15-01-2017, 04:45 PM)johnnyvang schreef:

Zeg moet die viezigheid hier nu op het forum Johnny, allemaal van die onhygiënische textielers, getverdemme! Big Grin

hahahahaha, bij gebrek aan beter ......
Alles wat ik zeg is in eigennaam, eigen visie en kan geenszins gekoppeld worden aan de visie van een groep.

Koen Meulemans

Naar Boven
(15-01-2017, 06:00 PM)LeonhardR schreef: Zeg moet die viezigheid hier nu op het forum Johnny, allemaal van die onhygiënische textielers, getverdemme! Big Grin

Sorryyyyyyy rofl
Of je nu Bloot bent of Gekleed, het roept altijd vragen op.
Naar Boven
Als lid van Naturistische Federatie van Nederland (NFN), ook toegankelijk? Op dit moment geen lid van FBN (Belgische). Groetjes Koen Van den Bossche

Naar Boven
(16-01-2017, 02:29 AM)koenvandenbossche schreef: Als lid van Naturistische Federatie van Nederland (NFN), ook toegankelijk? Op dit moment geen lid van FBN (Belgische). Groetjes Koen Van den Bossche

Absoluut !!! Je bent vanharte welkom !! Dat antwoorde ik je daarnet ook op Facebook  Wink
iedereen met een INF-gelinkte lidkaart en hun identiteitskaart is vanharte welkom.
We verwachten meer dan 500 deelnemers, dus het zal plezant worden !!
Op de flyer staan geen auteursrechten, dus die mag gedeeld worden  Wink

Koen Meulemans

Naar Boven
(16-01-2017, 02:29 AM)koenvandenbossche schreef: Als lid van Naturistische Federatie van Nederland (NFN), ook toegankelijk? Op dit moment geen lid van FBN (Belgische). Groetjes Koen Van den Bossche

Hà, kijk, nóg een Belgische landgenoot die voor de NFN heeft gekozen (zie andere topic)  Wink
'Naturism is the enjoyment of getting as naked as possible, wherever and whenever appropriate, alone or with others, just for its own sake.'
Naar Boven
@koen Ook mogelijkheid om Tickets online te bestellen?

Naar Boven
(16-01-2017, 07:02 PM)koenvandenbossche schreef: @koen Ook mogelijkheid om Tickets online te bestellen?
Da's niet nodig, gewoon aan de deur is voldoende. 
We verwachten meer dan 500 deelnemers, maar het zwembad heeft een vergunning voor 1200 mensen, dus er is wat overschot  Wink

Koen Meulemans

Naar Boven
Is het een succes geweest?
Naar Boven

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)

This forum uses Lukasz Tkacz MyBB addons.