Dit forum maakt gebruik van cookies
Dit forum maakt gebruik van cookies om uw login informatie als je geregistreerd bent, en uw laatste bezoek te bewaren als je er niet bent.
Cookies zijn kleine tekstbestanden die zijn opgeslagen op uw computer; het door dit forum ingesteld cookie kan alleen worden gebruikt op deze website en vormen geen gevaar voor de veiligheid.
Cookies op dit forum volgen ook de specifieke onderwerpen die u hebt gelezen en als je ze voor het laatst hebt gelezen.
Gelieve te bevestigen of je deze cookies accepteert of weigert dan wordt dit ingesteld.

Een cookie wordt opgeslagen in uw browser, ongeacht uw keuze om te voorkomen dat u wordt deze vraag opnieuw gevraagd.
U kunt uw cookie-instellingen op elk gewenst moment via de link onderaan elke pagina te wijzigen.

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Kijk eens vaker naar boven ;)
Wink 
Als je in plaats van constant op je scherm kijkt, eens kijkt naar boven dan zie je nog eens wat.
Deze foto werd rond 17:00uur ( 10-9-2016 )  gemaakt, en je ziet een kleine liggende regenboog.
Hij was groter, maar ik was te laat met het nemen van deze foto.
[[ foto verwijderd sorry ]

Er was er gelijktijdig nog een, maar veel dichter bij de zon.
Alleen jammer dat ik daar geen foto van kon maken met mijn mobiel.
Hij was ook meer een cirkelvorm, terwijl deze op de foto meer recht was.
Toch wel mooi om te zien.
Of je nu Bloot bent of Gekleed, het roept altijd vragen op.
Antwoord Naar Boven
Runnerz.nl - Wedden op paarden!
Keek laatst 's nacht eens naar boven in een hele heldere nacht. Was gewoon schitterend. Zoveel sterren zie je alleen in films.
Echt een mooi gezicht. Smile
Antwoord Naar Boven
Daar kijk ik elke nacht na.
Alleen als het bewolkt is niet, maar bij helder weer zie ik behalve de sterren ook een of meerdere satellieten zweven.
En eens in de zoveel tijd het iss station.
Die is veel beter te zien met het blote oog dan die satellieten, maar je ziet echt veel als je niet in de grote stad woont.
Of je nu Bloot bent of Gekleed, het roept altijd vragen op.
Antwoord Naar Boven

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)

This forum uses Lukasz Tkacz MyBB addons.